angry fellas

Krash!! : lmao you're standing behind me
Krash!! : but reflected the rocked forward into me
Krash!! : have to keep an eye on that
DEAD Krash!! : and he just did it again
Krash!! : please spec colossol
DEAD Krash!! : yea he might be using an auto reflect script
DEAD Krash!! : yea he's using auto reflect
Krash!! : he's got a auto reflect script
Krash!! : kick colossal
joins game i'm in easily a full week later, accuses spy of autobackstab, sniper of "doublejump", me of auto airblast
Krash!! : well i still believe collos is using auto airblast
Krash!! : lmao he just airblasted my scorch shot too
Krash!! : hes' cheating
Krash!! : haha you're a shit bag scripter
Krash!! : group of shit bag cheats
Krash!! left the game (Client Disconnect)

DEAD summons my .exe side : kyds
DEAD summons my .exe side : colossal faggot
DEAD summons my .exe side : COLLOSAL GETS DOXXED AND RAPED
adds me
sent via message:
kys
how do i unadd you
comments
summons my .exe side 6 minutes ago
-rep rapis t

DEAD Satanic toast | trade.tf : trahs
DEAD Satanic toast | trade.tf : kill yourself
DEAD Satanic toast | trade.tf : end your life
DEAD Satanic toast | trade.tf : bad nigger
DEAD Satanic toast | trade.tf : trash
Satanic toast | trade.tf : bad
Satanic toast | trade.tf : ure nigger
DEAD Satanic toast | trade.tf : nigger xd
comments on a screenshot because he couldnt find my comments
Satanic toast | trade.tf 21 minutes ago
Lol trash ni gg er
adds me a couple days later
[4:19 PM]
Satanic toast | trade.tf:
Suck my girl dick 💕
[4:22 PM]
Satanic toast | trade.tf:
Lmao you're a beta male

12tg : wtf? colossal?
DEAD 12tg : man just reflected behind him
DEAD xXHasur : please kick this idiot pyro....
xXHasur: red please kick colossal
hambter 2 : why?
xXHasur : hits every reflect
xXHasur : spinning
DEAD xXHasur : seriously look at him
hambter 2 : skill issue

DEAD HARD COCK TACO : BLU......GET YOUR HACKING PYRO UNDER CONTROL, PLEASE.
HARD COCK TACO : ENOUGH OF HIS AIRBLAST SHIT
HARD COCK TACO : YOU HAVE A PYRO THAT IS, FOR LACK OF THE TERM, AIRBLAST HACKING.
HARD COCK TACO : EITHER KICK HIM OR GET HIM UNDER CONTROL, PLEASE

DEAD Llama : pyro is for n..ijgeers
Llama : colassal whats your max bench
Llama : mines 165
DEAD colossal : lmfao
Llama : no answer?
Llama : if you dont bench then are you a man?

DEAD Maddesu : go fuck yourself
DEAD Maddesu : Colossal bot
colossal : am i?
Maddesu : go fuck yourself

ANAL SEX : CAN SOMEONE TRANSLATE WHAT 'COLOSSALDICKFACE' IS SAYING? I DON'T SPEAK 'DUMBF*CK IDIOT'

DEAD Vlam òwó : nice moonrune mailbox you retard

Edit
Pub: 22 Sep 2022 02:11 UTC
Views: 364